Excel w dziale księgowym - Katowice
Opis szkolenia
Celem tego profilowanego szkolenia jest przekazanie wiedzy w jaki sposób może sobie pomóc pracownik działu księgowego w sytuacjach typowych dla jego charaktru pracy dysponując Excelem. Tymi sytuacjami jest na przykład potrzeba zaokrąglenia danych kwot w górę lub do określonej wielokrotności, bądź np. sformatowanie niezapłaconych faktur przez klientów.
W trakcie trwania szkolenia - w jego pierwszym dniu - uczestnik będzie mógł przedstawić konkretny problem jaki go intersuje bądź zgłosić jakieś zagadnienie, którego nie ma w programie. Zostaną one omówione pod koniec szkolenia w drugim dniu.
Adresaci szkolenia
Osoby pracujące w dziale księgowym.
Wymagania
Wymagana jest podstawowa znajomość programu Excel tj. otwieranie i zamykanie zeszytów, poruszanie po arkuszach, edycja komórek, wstawianie prostych funkcji typu SUMA(), ŚREDNIA(), zastosowanie formatu księgowego czy procentowego itp.
Czas trwania szkolenia
2 dni, 7 godzin zegarowcy (6 godzin zajęć + 1 godzina przerw).
Cena szkolenia otwartego stacjonarnego
Liczba osób w grupie stacjonarnej: od 3 do 6 osób.
/Szkolenie dojdzie do skutku jeśli zapiszą się min. 3 osoby/
- 1000 PLN netto
Cena szkolenia otwartego online
Liczba osób w grupie online: od 3 do 6 osób.
/Szkolenie dojdzie do skutku jeśli zapiszą się min. 3 osoby/
- 800 PLN netto
Do podanych powyżej cen należy doliczyć 23% VAT.
Cena zawiera:
- materiały elektroniczne dla uczestnika przygotowane przez trenera
- materiały drukowane (skrypt) dla uczestnika przygotowane przez trenera
- długopis i notatnik
- lunch
- catering (kawa, herbata, napoje, ciastka)
- certyfikat
Miejsce szkolenia
Centrum Szkoleniowe Fundacji Rozwoju Rachunkowości ul. Moniuszki 4/8.
lub innej bliskiej lokalizacji.
Cena szkolenia zamkniętego
Powyższe szkolenie możemy zrealizować dla Państwa także w formie szkolenia zamkniętego. Cena takiego szkolenia zależy od wielu czynników, dlatego aby ją Państwu przedstawić prosimy o skorzystanie z Formularza wyceny.
Terminy szkoleń
28-29 października 2024 r.
Klient może zaproponować inny termin szkolenia, jeśli żaden z powyższych mu nie odpowiada.